آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

دکتر نمکی، وزیر بهداشت وارد مشهد شد

  • کد خبر: ۶۷۴۰۱
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
دکتر نمکی، وزیر بهداشت وارد مشهد شد
سفر دکتر نمکی به خراسان رضوی در شرایطی صورت گرفته که این استان ظرف دو روز اخیر بر اساس آخرین رنگ‌بندی نرم‌افزار ماسک از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خارج شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۷ اردیبهشت به منظور سفری سه روزه به چند شهرستان استان با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد.

دکتر سعید نمکی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی شرکت می‌کند تا از نزدیک در جریان روند اقدامات پیشگیرانه و درمانی بیماران کووید ۱۹ در این استان قرار گیرد.
وزیر بهداشت همچنین به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف شده و با تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهد کرد.
وی در ادامه برنامه‌های این سفر از عصر امروز با همراهی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی سفر به شهرستان‌های سبزوار و نیشابور را در این استان آغاز می‌کند.
شرکت در نشست ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار، حضور در مراسم پویش ره سلامت در نیشابور همزمان با بزرگداشت روز حکیم عمر خیام نیشابوری و بهره‌برداری از چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های نیشابور و سبزوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر هستند.

همچنین هیچیک از شهرستان‌های ۳۳ گانه خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارد. شهرستان‌های نیشابور، چناران، کاشمر و گناباد که پیش از این در وضعیت قرمز کرونا داشتند با کاهش تعداد مبتلایان هم‌اینک در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.
بر این اساس هم‌اینک شهرستان‌های درگز، قوچان، بینالود، مشهد، تربت‌حیدریه، چناران، کاشمر، سرخس، سبزوار، گناباد و نیشابور در خراسان رضوی وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان وضعیت زرد شیوع کرونا را تجربه می‌کنند.
۸۰ درصد جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->